Elien Plompen

Reisverhalen:
Foto’s:

Over mij

Afgelopen zomer heb ik vier weken vrijwilligerswerk gedaan in Kaapstad, Zuid-Afrika via de organisatie Projects Abroad. Ik heb daar drie weken dansles gegeven op een basisschool en de laatste week op een kinderdagopvang in een Township. Deze reis is me zeer goed bevallen en daarom wilde ik graag nog een reis maken naar Afrika. Dit keer echter een ander land en een andere organisatie.

Over mijn reis

Van 21 juni tot 2 augustus ben ik in Malawi. Voor de Nederlandse stichting Doingoood doe ik vrijwilligerswerk op een project nabij de hoofdstad Lilongwe. Op het project, Chitipi Children of the Nations, vinden ongeveer 32 kinderen tussen de 0 en 16 jaar een thuis. Mijn bezigheden zullen onder andere zijn: lera(a)r(es) ondersteunen, kinderen helpen met hun huiswerk en activiteiten organiseren. Ook dit keer hoop ik dansles te kunnen geven.

Voor meer informatie over het project zie: http://www.vrijwilligerswerk-afrika.nl/projecten-doingoood/chitipi-children-of-the-nations/